برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه

شهر بیست/ مدیر انجمن صرع استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان آشنایی با بیماری صرع و کمک‌های اولیه با هدف در شناساندن این بیماری به جامعه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه
شناسه : 8085 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مریم مرادی از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه برای نهادها و سازمان هایی که در ارتباط بیشتر با مردم هستند خبر داد و افزود: از آنجایی که افراد مصروع معمولا به دلیل باورهای غلط جامعه سعی در پنهان کردن بیماری خود دارند نحوه برخورد و شناخت این بیماری برای بسیاری از افراد شناخته شده نیست.

وی گفت: در همین راستا با همکاری پزشکان متخصص مغز و اعصاب انجمن، کلاس‌ها و کارگاههای آموزشی رایگان شناخت بیماری صرع و نحوه کمک‌های اولیه در زمان بروز حملات تشنجی برای اقشاری که در ارتباط بیشتری با مردم هستند برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن صرع استان قم خاطرنشان کرد: در دور اول این کلاس‌ها با اعلام آمادگی از سوی تاکسیرانی و خانه کارگر، این کلاس‌ها برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان‌های دیگری نیز متقاضی این کلاس‌ها باشند برای آن‌ها نیز کارگاه های آموزشی برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بسیاری از تشنج‌ها به‌خصوص در کودکان شناخته نمی‌شود و با حواس پرتی‌های دانش‌آموزان اشتباه گرفته می شود، برای شروع سال تحصیلی جدید در صورتی که اداره کل آموزش و پرورش متقاضی باشد این کلاسها برای مربیان بهداشت مدارس نیز برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.