برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه

شهر بیست/ مدیر انجمن صرع استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان آشنایی با بیماری صرع و کمک‌های اولیه با هدف در شناساندن این بیماری به جامعه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه
شناسه : 8085 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مریم مرادی از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه برای نهادها و سازمان هایی که در ارتباط بیشتر با مردم هستند خبر داد و افزود: از آنجایی که افراد مصروع معمولا به دلیل باورهای غلط جامعه سعی در پنهان کردن بیماری خود دارند نحوه برخورد و شناخت این بیماری برای بسیاری از افراد شناخته شده نیست.

وی گفت: در همین راستا با همکاری پزشکان متخصص مغز و اعصاب انجمن، کلاس‌ها و کارگاههای آموزشی رایگان شناخت بیماری صرع و نحوه کمک‌های اولیه در زمان بروز حملات تشنجی برای اقشاری که در ارتباط بیشتری با مردم هستند برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن صرع استان قم خاطرنشان کرد: در دور اول این کلاس‌ها با اعلام آمادگی از سوی تاکسیرانی و خانه کارگر، این کلاس‌ها برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان‌های دیگری نیز متقاضی این کلاس‌ها باشند برای آن‌ها نیز کارگاه های آموزشی برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بسیاری از تشنج‌ها به‌خصوص در کودکان شناخته نمی‌شود و با حواس پرتی‌های دانش‌آموزان اشتباه گرفته می شود، برای شروع سال تحصیلی جدید در صورتی که اداره کل آموزش و پرورش متقاضی باشد این کلاسها برای مربیان بهداشت مدارس نیز برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.