۱۵۵۰۰ واحد مسکونی در پردیسان گواهی پایان‌کار ندارد

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در پردیسان گواهی پایان‌کار ندارد، گفت: تلاش می‌کنیم موانع موجود را برطرف کرده و و گواهی صدور پایان‌کار برای مجتمع‌های آپارتمانی صادر شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵۵۰۰ واحد مسکونی در پردیسان گواهی پایان‌کار ندارد
شناسه : 80695 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان، با اشاره به ظرفیت‌های منطقه هشت شهری اظهار داشت: ۲۲۰۰ هکتار وسعت منطقه هشت شهری و جمعیت ساکن دراین شهرک برابر با ۲۵۰ هزار نفر است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳ مسجد و حسینیه، ۵۶ واحد آموزشی اعم از مدارس و ۲۷ واحد دانشگاهی،۶ مراکز فرهنگی و ۱۶ قطعه زمین ورزشی در شهرک پردیسان فعال است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از ۳۳۰ هکتار فضای سبز در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: ۲۸ پارک در منطقه هشت وجود دارد و بزرگ‌ترین بوستان شهری با ۱۳۰ هکتار در این منطقه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ۵۰ متر اراضی تجاری در اختیار مدارس و مساجد قرار گرفته است، ابراز کرد: در راستای مساعدت به هزینه‌های داخلی مساجد و مدارس اراضی‌های تجاری در اختیار آن‌ها قرار داده شده که برخی از آن‌ها در حال بهره‌برداری و برخی دیگر در حال ساخت است.

مظفری با اشاره به مشکلات و معضلات منطقه خواستار مساعدت بیشتر شورای اسلامی شهر و مدیریت استان شد و افزود: به منظور رفع مشکلات مالی موجود در منطقه، نیازمند مساعدت و یاری مجموعه شورای اسلامی شهر هستیم تا کمبود منابع مالی در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه، مخدوش نشود.

وی از اجرای تقاطع میدان آیت الله بهجت خبر داد و گفت: امیدواریم با توافق اداره مسکن و شهرسازی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به طرح نهضت برون‌رفت محلات منطقه از وضعیت خاکی اذعان کرد: همه دستگاه‌های استان قم در مجموع ۳۲۰ میلیارد تومان به شهرداری منطقه بدهکار هستند و ما انتظار داریم تا همه دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات خود عمل کنند تا اقدامات خوبی برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه پردیسان انجام شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد به نهضت مسکن ملی بابت صدور پروانه تخفیف داده شده است، اظهار داشت: مطابق قرارداد نهضت ملی مسکن با شورای اسلامی شهر، بابت صدور پروانه‌های ساختمانی ۴۰ درصد تخفیف داده شد و در حال حاضر ۱۸۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند.

مظفری با تاکید بر اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد آپارتمان گواهی پایان‌کار ندارد، خاطرنشان کرد: در راستای صدور مجوز پایان‌کار برای مجتمع‌ها، اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح منطقه انجام‌شده و ابلاغیه‌های لازم به اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی ارسال‌شده است.

وی در پایان یادآور شد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا در کمترین زمان، موانع موجود را بر طرف کرده و و گواهی صدور پایان‌کار برای مجتمع‌های آپارتمانی صادر شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.