حضور حداکثری مردم در انتخابات باطل‌کننده نقشه‌های دشمنان است

استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمنان در سه محور دوری مردم از انتخابات، عدم اجرای کارهای جهادی توسط مسئولان برای رفع مشکلات و عدم کمک به جبهه مقاومت سرمایه‌گذاری کرده که حضور حداکثری در انتخابات، نقشه‌های پوچ دشمنان را باطل می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور حداکثری مردم در انتخابات باطل‌کننده نقشه‌های دشمنان است
شناسه : 80685 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید حسین مؤمنی در نشست توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از همکاری شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مختلف، اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخص و الگوی شهرداری قم در ایام کرونا بود.

وی با بیان اینکه خداوند فرصت‌های زیادی را به انسان‌ها اعطا کرده که شامل نعمت و رحمت است، ابراز کرد: خداوند برای نعمت‌ها مطالبه دارد و باید ستایشگر و سپاسگزار خداوند برای نعمت‌ها باشیم که این نعمت نیز به همه انسان‌ها به صورت یکدست اهدا نشده و برای انسان‌ها متفاوت است.

این خطیب برجسته کشور، نظام اسلامی را از نعمات خداوند دانست که پروردگار نسبت به آن مطالبه داشته و نیاز به حفظ آن است، تصریح کرد: باید فعالیت‌هایی در این راستا برای ایجاد نشاط اجتماعی و رفع مشکلات مردمی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سه محور دوری مردم از انتخابات، عدم اجرای کارهای جهادی توسط مسئولان برای رفع مشکلات و عدم کمک به جبهه مقاومت سرمایه‌گذاری کرده که حضور حداکثری در انتخابات، نقشه‌های پوچ دشمنان را باطل می‌کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.