افزایش بودجه شهرداری نباید منجر به افزایش فشار بر مردم شود/ خرید اتوبوس و توسعه پارکینگ دو اولویت مهم شوراست

رئیس شورای شهر قم با اشاره به بودجه حدود ۱۴ هزار میلیاردی شهرداری قم، خواستار شناسایی بیشتر منابع درآمدی پایدار برای خدمت‌رسانی به مردم شد و گفت: نباید افزایش خدمت‌رسانی با فشار به مردم و افزایش عوارض اتفاق بیفتد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش بودجه شهرداری نباید منجر به افزایش فشار بر مردم شود/ خرید اتوبوس و توسعه پارکینگ دو اولویت مهم شوراست
شناسه : 80632 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که با موضوع تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قم در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس زمان‌بندی مشخص، بودجه سال ۱۴۰۳ به‌موقع و با پیوست‌های لازم به شورا ارائه شد و در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است.

وی چند نکته مهم را در خصوص بودجه تذکر داد و افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قم و سازمان‌های تابعه با عدد ۱۵ هزار میلیارد تومان، نسبت به بودجه سال ۱۴۰۲ رشد مناسبی داشته و متناسب با مقدورات و امکانات تنظیم‌شده است.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به بودجه حدود ۱۴ هزار میلیاردی شهرداری قم، خواستار شناسایی بیشتر منابع درآمدی پایدار برای خدمت‌رسانی به مردم شد و ابراز کرد: نباید افزایش خدمت‌رسانی با فشار به مردم و افزایش عوارض اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه حتماً معیشت کارگران در پرداخت حقوق و مزایا مورد توجه قرار گرفته و باید در پرداخت حقوق رویکردی حمایتی، خاصه در حوزه خدمات شهری داشته باشیم.

رئیس شورای شهر قم در ادامه توسعه حمل‌ونقل عمومی را نیز موضوع مورد مطالبه همه اعضای شورا دانست و خاطرنشان کرد: خرید اتوبوس و تأمین پارکینگ به‌عنوان دو اولویت مهم شهر در نظر گرفته‌شده و پیگیری شود.

وی با اشاره به بودجه پیشنهادشده در حوزه فرهنگی و اجتماعی، گفت: لازم است با توجه به انتظار مردم، علاوه بر افزایش بودجه، ساختار سازمان فرهنگی نیز تقویت شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب را در این حوزه به دست بیاوریم.

محرری افزود: ساماندهی بافت فرسوده و توجه به محلات کم برخوردار نیز موضوعات مورد توجه شورای شهر بوده که نیاز است به‌صورت تخصصی نسبت به آن در بودجه توجه شود و در صورت نیاز بسته‌های تشویقی بیشتری برای آن تعریف شود.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار می‌رود کمیسیون‌های تخصصی با برگزاری جلسات مستمر در اسرع وقت بودجه پیشنهادی شهرداری قم و سازمان‌های تابعه را در اسرع وقت بررسی و جهت تصویب به جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر ارجاع دهند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.