بهره‌برداری از سه بوستان محلی در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه بوستان «صدرا» در بلوار بسیج، «شاه حمزه» در خیابان شهید دل آذر و بوستان جنگلی در کوچه ۴۰ بلوار ۱۵ خرداد در سال جاری افتتاح شد، گفت: چندین بوستان در سطح منطقه نیز مورد توسعه، تکمیل و بهسازی قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به بوستان‌های مهدی، هاشمی فاز ۳، شهدای آذر اشاره کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از سه بوستان محلی در منطقه یک قم
شناسه : 80621 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به آخرین اقدامات شهرداری منطقه یک در حوزه فضای سبز اظهار داشت: در طول ۱۰ ماه گذشته اقدامات مهمی در حوزه فضای سبز منطقه صورت گرفته است.

به گفته مدیر منطقه یک شهرداری قم، از جمله بوستان‌هایی که در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بوستان صدرا در بلوار بسیج، بوستان شاه حمزه در خیابان شهید دل آذر و بوستان جنگلی در کوچه ۴۰ بلوار ۱۵ خرداد است.

وی با بیان اینکه برنامه اجرایی در حوزه فضای سبز به چند دسته تقسیم می‌شود، افزود: این اقدامات شامل تکمیل، توسعه و بهسازی بوستان‌ها، ایجاد باغچه‌های فضای سبز در حاشیه معابر و نیز ایجاد تأسیسات لازم در نگهداری فضای سبز می‌شود که بر طبق این سرفصل‌ها، اقداماتی به انجام رسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ابراز کرد: در سال جاری احداث بوستان در محل‌هایی همچون بوستان الزهرا در میدان رسالت، بوستان باغ زمان زاده در کوچه ۴۰ بلوار شهید محلاتی، بوستان مصطفی کوچه ۱۶ خیابان نجف زاده، فاز ۲ بوستان رضوان در دستور کار قرار گرفت که در برخی از آن‌ها اجرای ابنیه به اتمام رسیده و در مرحله اجرای تأسیسات است.

وی ادامه داد: چندین بوستان در سطح منطقه نیز مورد توسعه، تکمیل و بهسازی قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به بوستان‌های مهدی، هاشمی فاز ۳، شهدای آذر اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.