توجه به مشکلات مردمی در تدوین بودجه شهرداری قم

نایب‌رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه بودجه شهر قم بر اساس مشکلات مردم پیش‌بینی می‌شود، گفت: با تلاش مدیریت شهری، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام گرفته و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی و بودجه مناسبی لحاظ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به مشکلات مردمی در تدوین بودجه شهرداری قم
شناسه : 80572 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردمی که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در شورای شهر در حال پیگیری بوده ملاقات‌های مردمی در مساجد و محلات است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از جنس مردم هستند و هدفشان مرتفع کردن مشکلات شهر و شهروندان است، افزود: هیچ‌کس بهتر از شهروندان و ساکنان مناطق از مشکلات آن خبر ندارد؛ با شنیدن نظرات و مشکلات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری ترسیم کنیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در شهر قم ۲۰ دستگاه در حال رسیدگی به مشکلات شهری هستند و همه نامه‌ها و درخواست‌های شما به دستگاه‌‌های مربوطه انتقال داده می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: مسائلی را که می‌توان در حضور مدیران شهری حل کنیم، به آن خواهیم پرداخت و مسائلی را هم که نیاز به بودجه شهری دارند، در بودجه شهری لحاظ و اجرایی می‌کنیم.

طلایی خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران شهری و اعضای شورای شهر قم، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام گرفت و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی و بودجه مناسبی لحاظ شده است.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.