ساخت منازل ویلایی در قمرود شمالی/ محور نیک‌اندیش توسعه می‌یابد

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: به‌منظور توسعه شهری، اراضی‌ منطقه قمرود شمالی تفکیک‌شده و پهنه ویلایی در این منطقه اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت منازل ویلایی در قمرود شمالی/ محور نیک‌اندیش توسعه می‌یابد
شناسه : 80544 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی در خصوص توسعه منطقه قمرود شمالی، اظهار کرد: اراضی‌های منطقه قمرود شمالی تفکیک و قطعه زمین‌ها با متراژ ۵۰۰ مترمربع جداسازی شده می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه قمرود شمالی به شهرک مسکونی تبدیل می‌شود، افزود: طراحی‌ها برای ایجاد شهرک انجام‌شده و پیش‌بینی‌شده تا چندین مجتمع خدماتی و سرانه‌های ورزشی، مذهبی در این منطقه احداث شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث ساختمان‌های مسکونی مربوط به تعاونی‌ها در بلوار نیک‌اندیش خبر داد و گفت: تعاونی‌هایی چون تعاونی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، کارکنان بیمارستان امام رضا (ع)، سازمان میادین میوه و تره‌بار و دیگر مجموعه‌ها در بلوار نیک‌اندیش در حال احداث است.

حسینی با اشاره به سرعت گرفتن ساخت‌وساز با اضافه شدن تعاونی‌ها به این اراضی اضافه کرد: اراضی موجود در محور نیک‌اندیش به ۴۰۰ قطعه زمین تفکیک‌شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های اجرای پروژه‌ها انجام‌شده و پس تکمیل و رفع مشکلاتی چون آب و فاضلاب، پروژه احداث مجتمع‌های مسکونی تعاونی اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.