ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی در حوزه مدیریت پسماند موردتوجه باشد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در حوزه مدیریت پسماند لازم است از ظرفیت‌های متنوع دستگاه‌های استانی برای به دست آوردن نتایج بهتر و مؤثرتر بهره‌مند شویم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی در حوزه مدیریت پسماند موردتوجه باشد
شناسه : 80533 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در نخستین جلسه کمیته آموزش و فرهنگ‌سازی ذیل کارگروه مدیریت پسماند استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: موضوع رعایت نظافت و تفکیک پسماند از مبدأ مصداق امربه‌معروف است و می‌توان در شهر قم از این ظرفیت فکری برای آموزش و ترویج مشارکت شهروندان بهره گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه مدیریت پسماند لازم است از ظرفیت‌های متنوع دستگاه‌های استانی برای به دست آوردن نتایج بهتر و مؤثرتر بهره‌مند شویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: در جامعه امروز، گروه تأثیرگذار و فعال آموزشی، کودکان و دانش‌آموزان هستند که برنامه‌های آگاه‌سازی و آموزشی در این حوزه از سوی سازمان مدیریت پسماند طراحی‌شده و در مرحله اجرا است.

وی با بیان اینکه آموزش مؤثر مشارکت شهروندان را افزایش می‌دهد، ادامه داد: موضوعات و گروه‌های هدف در حوزه آموزش باید شناسایی شود تا بر اساس آن بتوان دست به تولید محتواهای مناسب زد.

میرابراهیمی با اشاره به تهیه کتاب مفاهیم مدیریت پسماند ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی گفت: این کتاب به‌عنوان مرجع آموزشی در اختیار معلمان و مدیران مدارس قرار خواهد گرفت و آموزش مفاهیم مدیریت پسماند با این ابزار تقویت خواهد شد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.