سرویس‌های هوشمند شهرداری قم به‌زودی ارائه می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: امسال چند سرویس جدید در برنامه کاری این سازمان قرار دارد که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرویس‌های هوشمند شهرداری قم به‌زودی ارائه می‌شود
شناسه : 80048 | انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن حجازی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در قم اظهار داشت: بعد از یک وقفه چهار‌ساله از آخرین نمایشگاه الکامپ که در سطح استان قم برگزار شده بود، مجدداً این نمایشگاه برگزار شد که انصافاً هم نیاز بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ به‌خوبی برگزار شد، تأکید کرد: یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه شناسایی پتانسیل‌ها و توانایی‌های مجموعه‌های دیگر به‌ویژه بخش خصوصی بود که به‌خوبی محقق شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ابراز کرد: در راستای تعامل با مجموعه‌های توانمند در بحث فناوری اطلاعات و استارت‌آپ‌ها دیدارهایی از غرفه‌ها انجام شد و نشست‌ها و توافقات اولیه صورت گرفت تا برای تعاملات بعدی با آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه شهرداری چه محصولات فناورانه‌ای را در غرفه به شهروندان معرفی کرد، پاسخ داد: ما با آخرین خدمات حضور پیدا کردیم، به‌نحوی‌که در حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه‌های حمل‌ونقل، خدمات شهری، شهرسازی آن چیزی که نیاز به معرفی داشت، عرضه و معرفی کردیم

مؤمن حجازی اظهار داشت: امسال چند سرویس جدید در برنامه کاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قرار دارد که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.