ارائه خدمات فرهنگی به سامانه قمیار اضافه می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: در بستر سامانه قمیار فعلاً محل‌های ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان معرفی‌شده که قرار است به‌زودی ثبت‌نام از متقاضیان دریافت خدمات هم در بستر قمیار فراهم شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه خدمات فرهنگی به سامانه قمیار اضافه می‌شود
شناسه : 79965 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در قم در خصوص نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی روزمره، اظهار داشت: در مقطعی از زمان هستیم که عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات جزء نیازهای ضروری هر جامعه مترقی است.

وی ادامه داد: ازآنجایی‌که هوشمندسازی دارای ظرفیت بسیار بالایی برای ارتقای سطح رفاه بشریت است؛ لذا باید همه تلاش کنیم تا به‌عنوان پیش‌گام در این حوزه عمل کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم افزود: سیاست کاری در سازمان فرهنگی این است که در حوزه کاری‌مان از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای خدمت بهتر به شهروندان و پیشبرد رسالت ذاتی حوزه کاری‌مان نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به استفاده از بستر سامانه قمیار در راستای خدمت‌رسانی بهتر در حوزه کاری شهرداری تصریح کرد : نتیجه استفاده از سیستم‌های فناورانه سهولت دسترسی مردم به خدمات شهری و آسایش مردم و افزایش سرمایه اجتماعی است.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در بستر سامانه قمیار فعلاً در حوزه کاری سازمان فرهنگی شهرداری، محل‌های ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان معرفی‌شده که قرار است به‌زودی ثبت‌نام از متقاضیان دریافت خدمات هم در بستر قمیار فراهم شود.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم برای آموزش‌های فرهنگی در فضای مجازی گام‌های جدی برداریم و باتوجه‌به تجربه‌هایی که در ایام کرونا داشتیم از این پتانسیل بهره مناسبی را برای کارآموزش و فرهنگی ببریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم در خصوص نقش سطح کیفی نمایشگاه در این دوره ابراز داشت: سطح کیفی و محل برگزاری نمایشگاه در این دوره نسبت به ادوار قبل خیلی بهتر است فقط در مورد مسیر دسترسی نیاز است اقدام بیشتری صورت بگیرد تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.