زیرگذر امام موسی صدر به طول ۱۵۰۰ متر در قم اجرایی می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه زیرگذر امام موسی صدر به طول حدود هزار و ۵۰۰ متر در مرحله فاز دو طراحی بوده که اعتباری معادل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن باید در نظر گرفته شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زیرگذر امام موسی صدر به طول ۱۵۰۰ متر در قم اجرایی می‌شود
شناسه : 79945 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرداری قم مختص پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به وظایف فنی و عمرانی، این پروژه‌ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ترافیکی، فضای سبز و … قرار بگیرد، مطرح کرد: در اسناد بالادستی نقاطی در سطح شهر به‌عنوان گره‌های ترافیکی شناخته شده بود که تقاطع‌های غیر همسطحی در سطح شهر برای رفع این گره‌های ترافیکی احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه بخشی از تقاطع‌ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد مانند زیرگذر شهید کبیری قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌ها نیز در مرحله طراحی قرار دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پروژه امام موسی صدر به طول حدود هزار و ۵۰۰ متر اشاره کرد که اعتباری معادل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن باید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: موضوع ایمن‌سازی روشنایی معابر و بوستان‌ها نیز چندین سال بوده که در دستور کار بوده و نتایج مناسبی داشته است.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه احداث پارکینگ‌های طبقاتی نیز ازجمله پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ازجمله بزرگ‌ترین پروژه‌های پارکینگ شهری در قم، پروژه پارکینگ چهل اختران و بازار بنفشه است.

وی با اشاره به اینکه موضوع پیاده‌روسازی در خیابان‌های اطراف حرم نیز در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تلاش داریم با اجرای پروژه‌های مختلف گامی در جهت حل مشکلات ترافیکی شهر برداریم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.