آمادگی واگذاری بوستان‌ها برای برگزاری هیئات مذهبی

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه برخی از بوستان‌ها در اختیار مساجد و تکایا قرار می‌گیرد، گفت: ارائه خدمات فرهنگی در بوستان‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که امیدواریم هیئات مذهبی در این مسیر همکاری داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی واگذاری بوستان‌ها برای برگزاری هیئات مذهبی
شناسه : 79943 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری با ۶ سازمان تابعه و مجموعه‌ای از پیمانکاران، یکی از بزرگ‌ترین معاونت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه این معاونت به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط دارد، مطرح کرد: عملکرد این معاونت در افزایش رضایت مردم و امیدآفرینی در جامعه مؤثر است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه این معاونت همیشه در مناسبت‌های مختلف در کنار هیئات مذهبی بوده است، عنوان کرد: افزایش ضریب ایمنی شهر و تقویت فرهنگ شهری ازجمله رویکردهای معاونت خدمات شهری است.

وی برگزاری ۱۸ مناسبت ملی و مذهبی در شهر قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح شهر برپا شده است.

اصفهانیان‌مقدم با تأکید بر اینکه در این مناسبت‌ها بخش‌های مختلف شهرداری فعال می‌شوند، تصریح کرد: یکی از مؤثرترین سازمان‌ها در این مناسبت‌ها سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بوده است که توانسته با همکاری هیئات مذهبی این مناسبت‌ها را در سلامت کامل برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه نظافت شهری می‌‎شود، یادآور شد: امیدواریم با همکاری هیئات مذهبی ضمن ارائه خدمات مناسب به زائرین، شهری پاکیزه، ایمن و سالم داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در سطح شهر ۴۰۰ بوستان داریم، ابراز کرد: شهر قم با سرانه بیش از ۲۰ مترمربعی فضای سبز، در این عرصه رتبه سوم کلان‌شهرهای کشور را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم برخی از بوستان‌ها را نیز در اختیار مساجد و تکایا قرار دهیم، اضافه کرد: ارائه خدمات فرهنگی در بوستان‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که امیدواریم هیئات مذهبی در این مسیر همکاری داشته باشند.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه تا پایان سال دو رویداد مهم نیمه شعبان و انتخابات را خواهیم داشت، اظهار داشت: از ابتدای مهرماه آئین افتتاح ۱۷۰ پروژه در زمینه خدماتی، حمل‌ونقل و عمرانی، فضای سبز و … آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.