بررسی نیازهای مساجد قم در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی

رئیس کمسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از بررسی نیازها، مشکلات مساجد در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی نیازهای مساجد قم در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی
شناسه : 79901 | انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند در نشست پاسخگویی به مطالبات مردمی که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر قم در دوره ششم رویکرد فرهنگی گسترده‌ای را از بدو تشکیل دنبال کرد که این امر سبب افزایش بودجه فرهنگی شهر شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای افزایش فعالیت‌های سازمان فرهنگی و شهرداری، کمیته‌ای به نام کمیته حمایت از مساجد، مراکز فرهنگی و هیئات‌ شکل گرفت که در طول سال جلساتی در کمیته تشکیل می‌شود و در این جلسات بنا بر درخواست‌هایی که از مساجد و مراکز مختلف به دست می‌آید، کمک‌هایی را به این مراکز برسانند.

رئیس کمسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با بیان جدیت اهمیت همکاری نهاد‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها با شهرداری گفت: موضوعی را که به‌صورت بسیار جدی در پیگیری‌ها مطرح است، همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با شهرداری است و این همکاری‌ها هرچه بیشتر باشد ما با دست بازتری به امور رسیدگی می‌کنیم.

وی با خبری خوب برای بانوان خاطرنشان کرد: در دوره ششم در خصوص فضای بوستان‌های بانوان فضای گسترده‌ قابل‌توجهی داشتیم که موجب افزایش مراکز فرهنگی در بوستان‌ها شد، در واقع رویکرد در دوره ششم به سمت گسترش بوستان‌های محلی است.

عضو شورای شهر قم افزود: در همین خصوص کمیته زنان و بانوان تشکیل شد و به دنبال آن کمیسیون زنان و خانواده تشکیل گردید که در حال حاضر کارگروه‌هایی با نام کارگروه‌ آسیب‌های اجتماعی، آموزش و تعالی، ورزش و نشاط اجتماعی، جمعیت و جوانی جمعیت را در زیر مجموعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه مشاغل خانگی و حمایت از فرد شاغل به امید افزایش سطح اقتصاد خانواده‌ها در شهر قم از اقدامات مهم شورای ششم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.