تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری قم بر اساس مطالعات اقتصادی

شهردار قم با تأکید بر لزوم تدوین بودجه شهرداری به‌صورت واقع‌بینانه و بر اساس مطالعات کارشناسی گفت: برای تدوین بودجه ۱۴۰۳ به ظرفیت‌های بالقوه در حوزه سرمایه‌گذاری نگاه ویژه‌ای خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری قم بر اساس مطالعات اقتصادی
شناسه : 79232 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: برای تدوین بودجه ۱۴۰۳ همکاری تنگاتنگی میان شهرداری قم و شورای اسلامی شهر وجود دارد.

وی افزود: معاونت برنامه‌ریزی در انجام این مأموریت در همکاری و تعامل کامل با شورای اسلامی شهر قم و بر اساس واقعیت‌های اقتصادی جامعه و وضعیت اقتصادی پیش می‌رود.

شهردار قم با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ در اصلاحیه بودجه افزایشی بود گفت: برای سال آینده هم عددی به اندازه عرف افزایش درآمدها را خواهیم دید و ظرفیت‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری نیز به‌صورت جدی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد شهرداری قم در این قالب آماده و شورای اسلامی شهر تقدیم خواهد شد و افزایش بودجه نیز بر اساس کار کارشناسی و توزیع منطقی بین پروژه‌های اولویت‌دار صورت خواهد گرفت.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مناطق شهرداری قم برای تحقق کامل بودجه باید اقدامات لازم را تا پایان سال انجام دهند گفت: در حوزه بانک زمین و منابع غیرنقدی شهرداری قم وضعیت خوبی دارد، اما در حوزه درآمد نقدی تلاش بیشتری از سوی مناطق لازم است.

وی استفاده شهرداری قم از ظرفیت‌هایی مانند تسهیلات بانکی و اوراق مشارکت را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد: همه این ظرفیت‌ها در مسیر عمران و آبادانی شهری به کار گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.