اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات قم مشخص شدند

اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات قم در انتخاباتی با مشارکت بی‌سابقه اصحاب رسانه این استان، برای سه سال آینده انتخاب شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات قم مشخص شدند
شناسه : 79162 | انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قم که روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، از ۲۱۳ واجد شرایط حضور در انتخابات ۱۸۱ نفر مشارکت کردند که نشان از مشارکت کم‌نظیر ۸۵ درصدی اصحاب رسانه استان قم دارد که در ادوار گذشته خانه مطبوعات قم بی‌سابقه بوده‌است. در دوره گذشته انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قم ۵۱ درصد اعضا مشارکت کرده بودند.

پس از پایان انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، در بخش مدیران مسئول محمد مهدی عنایت‌پور با ۸۷ رأی و مهدی بخشی سورکی با ۸۴ رأی به جمع اعضای خانه مطبوعات اضافه شدند. صادق چهرقانی نیز با ۵۶ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش خبرنگاران نیز یوسف شعبانعلی با ۹۵ رأی، امیرعاطفی‌پور با ۸۵ رأی و جعفر مسلمی با ۷۹ رأی به‌عنوان نماینده خبرنگاران در هیئت مدیره‌ خانه مطبوعات انتخاب شدند. در این بخش فاطمه عسکری با ۷۵ رأی و احمد ظهرابی با ۷۱ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

دربخش نمایندگی روزنامه‌ها نیز فخرالدین یوسف‌پور با ۱۱۲ رأی نفر اول شد و محمد توکلی با ۴۹ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش نمایندگی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری نیز سید مهدی حسینی با ۹۶ رأی بیشترین آرا را از آن خود کرد و احمد نامداری نیز با ۷۴ رأی به‌عنوان عضو علی البدل تعیین شد.

دربخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات قم نیز سعید آقایی با ۹۳رأی و محمدرضا چیت‌ساز با ۷۴ رأی به‌عنوان بازرسان جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب و هادی چهرقانی نیز با ۶۴ رأی عضو علی‌البدل شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.