اختصاص دو قطعه زمین برای احداث فضای آموزشی در خیابان انسجام

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه احداث مدارس غیرانتفاعی در شوارع فرعی مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد می‌کند که این موضوع باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها برطرف شود، از اختصاص دو قطعه زمین برای احداث فضای آموزشی در خیابان انسجام خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص دو قطعه زمین برای احداث فضای آموزشی در خیابان انسجام
شناسه : 78796 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ‌علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: خلأهایی در فضای آموزشی منطقه چهار وجود دارد که در برخی مناطق از جمله بلوار غدیر در حال جبران هستیم.

وی افزود: در خیابان انسجام مشکلاتی در زمینه فضای آموزشی وجود داشت که در این خصوص دو زمین تعیین تکلیف شده و واگذاری‌های آن نیز به‌زودی انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم عنوان کرد: احداث مدارس غیرانتفاعی در شوارع فرعی مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد می‌کنند که این موضوع باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای عملکرد بهتر به پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارد، ابراز کرد: در هر موضوعی که دستگاه‌های خدمت‌رسانی فعال در شهر با همکاری و هم‌افزایی پیش رفته‌اند، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

اقبالیان گفت: منطقه چهار با سه هزار هکتار مساحت، بزرگ‌ترین منطقه قم و دارای مراکز فرهنگی و گردشگری بسیاری است و به جز مناطق سه و ۶ با سایر مناطق هم‌جوار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به وضعیت خدمت‌رسانی به این منطقه اشاره کرد و افزود: در سطح منطقه چهار تنها در محله یزدان‌شهر، بافت فرسوده داریم که برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی به این مناطق صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.