فعالیت ۷۹۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران از فعالیت ۷۹۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف شهرداری قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۷۹۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم
شناسه : 78760 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طوبی حجازی در نشست دبیران ستادهای راهبری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهردار قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهتمام شهرداری به رفع مشکلات خانواده جامعه ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: در راستای اهمیت جامعه ایثارگران، به دستور شهردار قم در سال ۹۶ مشاور ایثار گران منصوب شد.

به گفته وی، در نخستین گام نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری شناسایی و به مرور به دلیل جذب جامعه ایثارگری در شهرداری و جذب ۲۵ درصدی آمار آن‌ها تغییر یافت.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با اشاره به آمار جامعه ایثارگران در شهرداری قم تصریح کرد: مجموع اعضا جامعه ایثارگری در شهرداری ۷۹۸ نفر است که از این تعداد ۴۵ نفر فرزند شهید، ۲۳ نفر جانباز، ۲۱۸ نفر فرزند جانباز، یک نفر آزاده، یک نفر فرزند آزاده، ۵۸ نفر فرزند شهید، دو نفر خواهر شهید، ۶۴نفر رزمنده، ۳۹۵ نفر فرزند رزمنده،یک نفر همسر شهید،یک نفر همسر جانباز در شهرداری قم مشغول خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت(س) هستند.

وی یادآور شد: نیروهای ایثارگر در مجموعه مدیریت شهری در تمام قسمت‌ها حضور دارند و اقداماتی چون شناسایی افراد شاغل در شهرداری و بررسی نیازمندی‌های آن‌ها انجام‌شده است.

حجازی اضافه کرد: گرامیداشت و سرگذشت پژوهی شهیدان، دیدار اختصاصی فرزندان شهدا با شهردار و اجرای مراسم برای ۲ شهید شاغل در شهرداری که در سال گذشته شناسایی شدند از دیگر اقدامات انجام‌شده جامعه امور ایثارگران با همکاری مجموعه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه شهرداری اهتمام بر جذب ایثارگران و جانبازان در بدنه و مجموعه مدیریت شهری دارد، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد فرزندان رزمنده در دو سال اخیر، ۵ فرزند شهید در سال ۱۴۰۱ و ۲۵ درصد نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سال‌های متمادی جذب شهرداری قم شده‌اند و در آخرین فراخوان جذب، فرزندان ۵ تا ۵۰ درصد جانبازان و شهدا در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشغول به کار شدند.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.