پاسخگویی به ۵۶۵ تماس مردمی در هفتمین طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»

با اجرایی شدن هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر به ۵۶۵ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ پاسخ دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی به ۵۶۵ تماس مردمی در هفتمین طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»
شناسه : 78697 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با اجرایی شدن برنامه هفتم طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، ۲۲ نفر از مدیران شهری شهرداری و ۲ نفر از اعضای شورای شهر برای پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان در مرکز ۱۳۷ حضور یافتند.

مدیران ارشد شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر به ۵۶۵ تماس مردمی در رابطه با حوزه‌های مختلف در سامانه مردمی ۱۳۷ پاسخ دادند.

گفتنی است ۷ دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با بازخورد مناسبی در بین شهروندان روبرو شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.