رویداد ملی «صبح زیتون» در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با مشارکت اداره‌کل منابع طبیعی، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی، رویداد «صبح زیتون» و کاشت نهال به یاد شهدای مظلوم مقاومت فلسطین در شهر قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رویداد ملی «صبح زیتون» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 78685 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت و اهمیت حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین گفت: در راستای تحقق هدف احساس افتخار و افزایش اعتمادبه‌نفس مردم مظلوم فلسطین، تقویت روحیه مقاومتی و معرفی مظلومیت مردم فلسطین در سطح جامعه و کمک به درک بیشتر ارزش‌های دینی و معنوی کاشت نهال به‌ویژه نهال زیتون، رویداد «صبح زیتون» با مشارکت اداره کل منابع طبیعی استان، تشکل‌ها و گروهای جهادی و آحاد شهروندان قمی صبح روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

جوادیان با اشاره به گذشت ۷۵ سال از اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین ابراز کرد: باهدف بسط حس همدلی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین و ۱۰۰ هزار فلسطینی که طی ۷۵ سال در این تقابل ناجوانمردانه به شهادت رسیده‌اند، شعار کاشت ۱۰۰ هزار نهال به یاد صدهزار شهید فلسطینی برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری با استفاده از مضامین فرهنگ مقاومت و ایثار با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای استانی و ملی همواره در دستور کار سازمان قرار داشته است.

جوادیان در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد تا با مشارکت و حضور در این رویداد، حمایت و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذارند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.