اتمام مونوریل نیازمند حمایت دولت است

استاندار قم گفت: پروژه مونوریل در قم را نمی‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها و اعتبارات استانی پیش برد و برای این طرح به‌طور حتم نیازمند همراهی دولت و سازمان برنامه‌وبودجه هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام مونوریل نیازمند حمایت دولت است
شناسه : 78611 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در سالن کرامت استانداری بیان داشت: ما در قم ۲ طرح بااهمیت مونوریل و فرودگاه را داریم که در خصوص فرودگاه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط،‌ در حال انجام است.

وی افزود: در طرح مونوریل که به چند دلیل ازجمله مطالبات مردمی و تأکیدات مراجع عالی‌قدر و علمای برجسته استان در خصوص تعیین تکلیف پروژه توجه به آن اهمیت بسیاری دارد، نیازمند کمک فراوان از سوی دولت هستیم.

وی ادامه داد: صحبت از این طرح نیمه‌تمام در قم به نحوی بیان می‌شود که حاکی از ناکارآمدی است و ما باید با تعیین تکلیف پروژه‌ با این بحث مقابله کنیم.

استاندار قم گفت: موضوع مونوریل در قم را نمی‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها و اعتبارات استانی پیش برد و برای این طرح به‌طور حتم نیازمند همراهی دولت و سازمان برنامه‌وبودجه هستیم.

وی افزود: در همین رابطه رئیس‌جمهور در دوره نخست سفر استانی خود به قم قول تعیین تکلیف فرودگاه و مونوریل را دادند که با همکاری نهادهای ملی پیگیر این موضوع هستیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.