آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت با سرمایه‌گذاران

رئیس شورای شهر قم گفت: مجموعه مدیریت شهری آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت با سرمایه‌گذاران
شناسه : 78561 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در حاشیه بازدید مدیران شهری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: نزدیک شدن رویکرد درآمدی شهرداری به پروژه‌های سرمایه‌گذاری و منابع پایدار از یکسو و از سوی دیگر تولید مسکن انبوه برای اقشار متوسط تأثیر مثبتی در شهر دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران را دارد، افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به طرف پروژه‌های سرمایه‌گذاری است و افزایش بودجه درآمدی و مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری از اهداف مجموعه مدیریت شهری است و در بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حوزه سرمایه‌گذاری برای افزایش درآمدهای شهرداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر با تأکید بر اینکه شهرداری در بخش تجاری و مسکونی پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکت دارد، تصریح کرد: برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مراحل پایانی است و در یکی از این پروژه‌ها تولید ۲۱۲ واحد مسکونی با زیربنای ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع، در حال انجام است.

وی ادامه داد: بانک مسکن تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شهروندان قرار داده و شهرداری در تلاش است تا پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن به‌زودی در اختیار مردم قرار بگیرد.

محرری با توجه قراردادن نقش شورای اسلامی شهر در پیگیری امورات سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر به‌عنوان سیاست‌گذار نقش ویژه‌ای در روان‌سازی فرایند جذب سرمایه‌گذار دارد و ما از دستگاه‌های خدماتی و مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری تقاضای همراهی و مشارکت برای افزایش انگیزه و جذب سرمایه‌گذاران در شهر داریم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.