بافت فرسوده و بافت تاریخی قم ظرفیت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم بافت فرسوده و بافت تاریخی را از بسترهای مناسب ورود سرمایه‌گذاران برشمرد و گفت: بسیاری از مناطق زائرپذیر و هسته مرکزی قم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بافت فرسوده و بافت تاریخی قم ظرفیت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران است
شناسه : 78557 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی در حاشیه بازدید مدیران شهری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه سرمایه‌گذاری، با اشاره به این بازدید اظهار داشت: وضعیت حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته و اتفاقات خوبی در آن رقم خورده است که حاصل تلاش‌های چندساله همکاران و مجموعه شهرداری قم است.

وی زمین، پروانه ساخت و تسهیلگری را آورده ارزشمند شهرداری در حوزه پروژه‌های سرمایه‌گذاری دانست و افزود: باید توجه بیشتری به این موضوعات شود و می‌توان ارزش بیشتری به خروجی پروژه‌ها و سهم شهرداری در این پروژه‌ها داد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: زمین و پروانه ساخت از مؤلفه‌های بوده که بیشترین سهم نقدینگی در ساخت‌وساز را بر عهده داشته و این ظرفیت‌های شهرداری سبب رفع دغدغه سرمایه‌گذاری، ایجاد توسعه و احداث ابنیه‌های زیبنده شهر می‌شود.

وی بافت فرسوده و بافت تاریخی را از بسترهای مناسب ورود سرمایه‌گذاران برشمرد و اضافه کرد: بسیاری از مناطق زائرپذیر و هسته مرکزی قم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد و می‌توان از این ظرفیت در توسعه نمای هسته مرکزی و مناطق مستعد و بافت فرسوده استفاده کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.