اهتزاز پرچم‌های عزا در سطح شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از سیاه‌پوش شدن سطح شهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهتزاز پرچم‌های عزا در سطح شهر قم
شناسه : 78539 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت(ع)، اقداماتی در خصوص فضاسازی شهری مانند اکران ۱۲۰۰ مترمکعب بنرهای آویز تسلیت، نصب ۳۰۰ المان نوری، اهتزاز بیرق‌های عزا و نصب ریسه‌های سیاه در معابر و میادین شهر قم انجام شده است.

وی با بیان اینکه فضاسازی ورودی‌های شهر از برنامه‌های مهم و شاخص است، افزود: بنرهای مزین به تصاویر شهدای شاخص شهر قم در ورودی‌های شهر نصب شده و ایستگاه‌های صلواتی با ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به مسافرین فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری تصریح کرد: اجرای سوگواره مظلومه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در روز ۸ آذر از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در این ایام است.

وی یادآور شد: شهرداری قم به منظور ترویج فرهنگ دینی و آیین‌های مذهبی در بازگشایی کوچه‌های بنی‌هاشم، میزبانی دانش آموزان زیارت اولی ، اجرای ویژه‌برنامه در جامعه الزهرا و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در مدرسه شهید فخری زاده مشارکت دارد.

کلانترزاده در پایان خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه صلوات خاص حضرت زهرا(س) بعد از اذان ظهر و اذان مغرب از برج‌های اذان پخش می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.