سهم ۱۷۰ میلیارد تومانی توسعه فضای سبز در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی ۵۵۸ میلیارد تومان بودجه در سال جاری برای این منطقه، گفت: امسال ۱۷۰ میلیارد تومان برای تملک و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سهم ۱۷۰ میلیارد تومانی توسعه فضای سبز در منطقه ۶ قم
شناسه : 78502 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به شرایط منطقه شش از تعریف پروژه‌های عمرانی در مسیر توسعه منطقه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بودجه سال جاری منطقه شش حدود ۵۵۸ میلیارد تومان است که ۷۵ درصد با مبلغ ۴۱۸ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۲۵ درصد با مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان در حوزه جاری تعریف‌شده است.

وی پروژه‌های عمرانی را مورد توجه قرارداد و افزود: پروژه‌هایی که در حال حاضر در منطقه شش در حال اجرا است در سه بخش معاونت پشتیبانی، معاونت فنی عمرانی و معاونت خدمات شهری در حال پیگیری بوده و تنها در معاونت پشتیبانی ۱۷۶ میلیارد تومان با اختصاص ۴۰ درصدی از بودجه پروژه تعریف‌شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم توسعه فضای سبز را یکی از اولویت‌های منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امسال ۱۷۰ میلیارد تومان برای تملک و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده، زیرا سرانه فضای سبز این منطقه در حدود یک متر و ۳۶ سانتی‌متر یعنی کمترین سرانه در شهر است.

ترکمن بودجه معاونت زیربنایی را ۲۱۶ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: با این بودجه امسال توانستیم فرهنگسرای شهریار را با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و توسعه ساختمان آتش‌نشانی را با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان آغاز کنیم.

وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال یا اوایل سال آینده فرهنگ‌سرای شهریار و ساختمان آتش‌نشانی را که در حال حاضر در مرحله اسکلت بوده را به پایان برسانیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.