برگزاری اجلاس ملی دبیران استانی شبکه‌ سبک زندگی ایرانی اسلامی در قم

اختتامیه اجلاس ملی دبیران استانی شبکه‌ سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور سرپرست اداره‌کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری اجلاس ملی دبیران استانی شبکه‌ سبک زندگی ایرانی اسلامی در قم
شناسه : 78498 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از آستان بهارستان، دبیر ملی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهار داشت: در نشست جمع‌بندی اجلاس ملی دبیران استانی شبکه سبک زندگی ایرانی-اسلامی پیرامون موضوعاتی از قبیل توانمندسازی اعضای شبکه در قالب آموزش‌های مجازی، تکمیل فرم پایش و شناسایی وضعیت استان، تشکیل کمیته های تخصصی ذیل شبکه و تعیین موضوعات در اولویت و ارائه طرح و ایده در زمینه های تعیین شده، تبادل نظر صورت گرفت.

حجت‌الاسلام مجتبی ویژه افزود: دبیران استانی سبک زندگی ایرانی اسلامی در نخستین اجلاس ملی که به این منظور از هفتم تا دهم آذرماه در شهر قم برپا شده بود به بیان مسائل پرداخته و درخواست‌های خود را برای پیشبرد اهداف و تاثیرگذاری آن بیان کردند.

وی عنوان کرد: توانمندسازی تخصصی دبیرخانه‌های استانی سمن‌ها در اجلاس سه روزه با موضوعات تحولات و آینده سبک زندگی، تحولات سبک زندگی جوانان در ایران معاصر، اصول کلی و تطبیق با متغیر های سبک زندگی، اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی، کارگاه عملی بوم نویسی و تکمیل بوم، شبیه‌سازی شهر فرضی برای شبکه استانی و لیگ ارائه طرح (در قالب پروپزال طرح سبک زندگی وبررسی طرح و شورای داوری طرح) دنبال شد.

همچنین در اختتامیه این اجلاسیه مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اجلاس با محتوای مناسب و در راستای توانمندسازی بود.

پارسانیا با تأکید براینکه دبیران استانی تکمیل پایش‌های استانی را مورد توجه و اولویت قرار دهند، عنوان کرد: برنامه‌های محوری و اصلی شبکه مشخص شده و به دبیران استانی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.