افتتاح «سرای بی‌نظیر» در قم

سرای بی‌نظیر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان برپا شده و در این مجموعه می‌توان با کیفیت‌ترین لوازم خانگی معتبر ایرانی و وارداتی را با شرایط ویژه تهیه کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح «سرای بی‌نظیر» در قم
شناسه : 78462 | انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، همزمان با افتتاح «سرای بی‌نظیر»، بزرگترین مجموعه فروشگاهی تأمین جهیزیه و لوازم منزل در مرکز شهر قم، ۲۰۰ جوان بومی که اکثراً در آستانه ازدواج هستند مشغول به کار شدند و شرایط تشکیل زندگی مشترک برای آنان فراهم شد.

سرای بی‌نظیر در محل نمایشگاه های دائمی استان برپا شده و در این مجموعه می‌توان با کیفیت‌ترین لوازم خانگی معتبر ایرانی و وارداتی را با شرایط ویژه تهیه کرد.

*حمایت از کالای تولید داخل کشور

در سرای بی‌نظیر با هدف حمایت از کالای تولید متخصصان داخلی و همچنین حذف واسطه‌ها، بهترین کالاهای تولید داخل با مناسب‌ترین قیمت و با شرایط ویژه در مرکز شهر قم عرضه می‌شود. 

در این مجموعه فروشگاهی در مدت زمان بسیار کمی، بهترین فرش‌های دستباف و ماشینی، باکیفیت ترین و زیباترین مبلمان‌های تولید درودگران شهر قم و استان‌های همجوار، لوازم خانگی با بهترین برندها و همچنین کالای دیجیتال برای خریداران ارسال می‌شود.

دسترسی آسان و فضای پارکینگی مناسب

سرای بی‌نظیر به دور از هر گونه ترافیک شهری و در ابتدای شهر قم و در بزرگراه امام علی(ع) به سمت مسجد مقدس جمکران قرار دارد و از آنجا که محل تردد زائران کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است، دسترسی آسانی را برای خریداران فراهم کرده است. 

این مجموعه فروشگاهی همچنین مجهز به فضای پارکینگی اختصاصی مناسب است و به دلیل اینکه از محوطه مسکونی فاصله کمی دارد، امکان پارک ماشین‌های خریداران به خوبی فراهم است و مشتریان هیچ‌گونه دغدغه‌ای در پارک خودروی خود ندارند. 

امید آفرینی در بین جوانان با اشتغال و تأمین آسان لوازم منزل

با اشتغال به کار ۲۰۰ جوان بومی شهر قم در سرای بی‌نظیر، امید به درآمدزایی و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی برای خانواده آنان ایجاد شده و از اینکه در یک مجموعه توانمند مشغول به کار شده اند و می‌توانند با زحمت و تلاش خود، بخشی از مسائل مالی را حل کنند و یا تشکیل زندگی مشترک دهند، بسیار خوشحالند.

تأمین آسان لوازم منزل به یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان تبدیل شده که در سرای بی نظیر این دغدغه مرتفع شده و این جوانان و همچنین دیگر خانواده‌ها که تصمیم به تعویض وسایل منزل خود دارند می‌توانند با مراجعه به سرای بی‌نظیر با شرایط استثنایی، با کیفیت‌ترین محصولات تولید داخل را با قیمت مناسب تهیه کنند.

خرید ارزان با کیفیت‌ترین لوازم منزل در سرای بی‌نظیر

یکی از اهداف مجموعه فروشگاهی سرای بی‌نظیر، تحویل محصولات با کیفیت و با ارزان‌ترین قیمت در کشور است. علیرضا عرب‌نژاد مالک این مجموعه می‌گوید: در این فضای ۹۰۰۰ متری به دنبال کسب سودهای کلان در فروش نیستیم و صرفاً به نیت فروش بیشتر و پایین‌ترین سود در بازار به میدان رقابت با دیگر فروشندگان آمدهایم و مطمئن هستیم از آنجا که شهر قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان است و همچنین به جهت تردد زوّار حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، سرای بی‌نظیر در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های فروش محصولات لوازم خانگی با قیمت مناسب و شرایط استثنایی تبدیل خواهد شد. 

بهسازی نمایشگاه دائمی قم و تبدیل آن به بزرگترین مرکز فروشگاهی مرکز شهر قم

بخش‌های مختلف نمایشگاه دائمی قم در حال مخروبه‌شدن بود که با ورود سرای بی‌نظیر و صرف هزینه بالا این محل به یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌های فروشگاهی استان تبدیل شده و مورد استقبال عموم مردم قم قرار خواهد گرفت و باور تبدیل نمایشگاه سابق به این مجموعه مجلل کمی سخت است که با تلاش مالک و کارکنان سرای بی‌نظیر این مهم مقدور شده است و به یکی از اماکن خرید در شأن شهر قم برای مجاوران و مسافران تبدیل شده است.

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی سرای بی‌نظیر

سرای بی‌نظیر صرفاً یک مجموعه فروشگاهی خرید کالا نیست و در این مجموعه برنامه‌های ویژه فرهنگی شامل؛ اقامه نماز جماعت، برپایی مراسم‌های ملی و مذهبی و همچنین برپایی غرفه‌های فرهنگی ویژه خردسالان و کودکان و… برگزار خواهد شد که در کمتر فروشگاهی به این مسائل مهم توجه می‌شود. 

عرب‌نژاد مالک سرای بی‌نظیر می‌گوید: از آنجا که سرای بی‌نظیر بزرگترین مرکز تخصصی جهیزیه در مرکز استان قم قرار دارد و روزانه شاهد حضور مجاورین حضرت فاطمه معصومه (س) و استان‌های اطراف است، لذا ضرورت دارد که برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی اجرا شود تا مراجعه‌کنندگان علاوه بر لذت خرید، از برنامه‌های متنوع فرهنگی که در این مرکز ارائه می‌شود بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.