پروژه تونل غدیر تا پایان سال آماده بهره‌برداری است

معاون فنی و ‎عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه تونل غدیر، گفت: عملیات جداره‌سازی تکمیل شده و در حال تکمیل رفع معارضات برقی و تأمین شبکه برق تونل غدیر هستیم، امیدواریم تا پایان سال جاری پروژه را تکمیل و دسترسی به هسته مرکزی شهر را برای شهروندان آسان کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه تونل غدیر تا پایان سال آماده بهره‌برداری است
شناسه : 78184 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به پروژه فاز پنجم عمار یاسر، اظهار کرد: عملیات جداره‌سازی تکمیل شده و در حال تکمیل رفع معارضات برقی و تأمین شبکه برق تونل غدیر هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ۴۰۰ متر از طول مسیر فضای تهویه وجود ندارد، در تلاشیم تا با ساخت و نصب سیستم‌های تهویه، بهره‌برداری ایمنی از این پروژه داشته باشیم.

معاون فنی و ‎عمرانی شهرداری قم با اشاره به تأمین ایمنی این مسیر، تصریح کرد: با احداث مسیرهای دسترسی شرقی در این مسیر از سطح صفر، عبور و مرور خودروها را به سطح منفی یک و منفی دو هدایت‌شده تا با اتصال به پیاده‌راه‌ها و محور آئینی بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیر امنی برای زائر‎ان شهر کریمه ‌‌اهل‌بیت(ع) داشته باشیم.

حلوایی‌زاده با تأکید بر اینکه دو هزار و ۳۵۰ تن میل‌گرد در این پروژه به کار رفته است، ادامه داد: طول مسیر سازه اصلی ۴۰۰ متر بوده و حدود ۳۳۰ حلقه شمع و ۲۲ هزار مترمکعب عملیات بتن‌ریزی اجرا شده است.

وی با اشاره به تملک منازل مسکونی خیابان شهید فاطمی در راستای اجرای طرح تونل، تأکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر خانه‌ها دارای زیرزمین هستند، نخاله‌برداری در سطح منفی دو و منفی سه انجام شد و در حال حاضر هفت فاز از‎ مسیر در حال انجام عملیات روسازی و آسفالت‌گذاری است.

معاون فنی و ‎عمرانی شهرداری قم تأکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری پروژه را تکمیل و دسترسی به هسته مرکزی شهر را برای شهروندان آسان کنیم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.