فراهم بودن امکان مسیریابی قبور در قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه خدمت مسیریابی قبور در آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: در صورت همکاری اوقاف این آمادگی برای توسعه این خدمت در آرامستان‌های دیگر وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراهم بودن امکان مسیریابی قبور در قم
شناسه : 78179 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری قم پویا، علی مؤمن حجازی اظهار داشت: زائرین و مجاورین ازاین‌پس می‌توانند محل دفن درگذشتگان خود را با وارد کردن مشخصات متوفی در میز خدمت قم‌یار و با استفاده از نقشه مسیریاب‌ها مانند نشان و گوگل به سادگی به محل دفن متوفیان خود دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات مکانی کلیه قطعات آرامستان بهشت معصومه(س) برداشت شده است، افزود: کلیه متوفیانی که در آرامستان‌های شهر قم پذیرش شوند، ابتدا بایستی به آرامستان بهشت معصومه(س) مراجعه و اطلاعاتشان در سامانه ثبت گردد، درصورتی‌که محل دفن آرامستان بهشت معصومه(س) باشد، موقعیت دقیق محل دفن با جزئیات ثبت می‌گردد و چنانچه در دیگر آرمستان‌ها دفن گردند، اطلاعات مکان دفن ثبت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آرامستان بهشت معصومه (س) در اختیار شهرداری است، ثبت و احصاء اطلاعات دقیق و کامل مکانی قبور امکان‌پذیر است. اما در صورت همکاری سازمان اوقاف می‌توان اطلاعات مکانی قبور دیگر آرامستان‌های شهر قم برداشت و به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است سامانه قم‌یار (https://my.qom.ir) از سال ۹۷ با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان آغاز به کار کرده و هم‌اکنون این سامانه در کنار استقبال مردمی، مورد مطالبه سایر دستگاه‌ها نیز قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.