خبرنگاران با «جهاد تبیین» به جامعه امید تزریق می‌کنند

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبرنگاران با «جهاد تبیین» به جامعه امید تزریق می‌کنند
شناسه : 78177 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی، اظهار داشت: گستردگی و نفوذ روزافزون رسانه‌های جمعی یکی از دستاوردهای فرهنگی و ارتباطی در عصر حاضر است که امروزه اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم اضافه کرد: ازجمله مهم‌ترین کارکردهای رسانه در دهه‌های اخیر موضوع گفتمان سازی است که این امر نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع دارد.

وی با اشاره به اهمیت کار خبری و فعالیت رسانه‌ای ابراز کرد: پوشش رویدادهای خبری، نقد منصفانه در کنار بیان دستاوردها و همچنین تبلیغ ارزش‌ها، ازجمله رسالت‌های خطیر خبرنگاران است که تلاش مؤثر آنان در عرصه حرفه خبرنگاری می‌تواند، جامعه را به سمت بالندگی، پیشرفت و تعالی سوق دهد.

طباطبایی نژاد عنوان کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) این بانوی تمدن ساز، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین نگاه ویژه ملی به قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی عرصه کار خبری در این استان را حساس و خطیر کرده که این نقش مهم جامعه رسانه‌ای قم بیش‌ازپیش باید شناسانده و معرفی شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای یکی از عرصه‌های مؤثر در راستای کیفی سازی آثار خبری، رقابت سالم و ارزش نهادن به کار صاحبان این حرفه است تا از این بستر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه بهتر دیده شود گفت: امیدواریم سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم در این عرصه بتواند موفق باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: جامعه خبری استان قم در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی ازجمله در مناسبت مهم «روز قم» همراه و یاور مجموعه مدیریت شهری بودند که از تلاش‌های این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند که خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.