افزایش دو برابری بودجه محرومیت‌زدایی در قم

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه هزینه شد و امسال نیز این بودجه دو برابر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش دو برابری بودجه محرومیت‌زدایی در قم
شناسه : 78064 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری در سال گذشته اظهار داشت: شهرداری در چند سال گذشته توسعه همه‌جانبه‌ای را در شهر آغاز کرده و تنها از سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰۰ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح‌شده است.

وی تشکیل کمیته مناطق محروم در شورای شهر قم را یادآور شد و افزود: این کمیته مناطق محروم را شناسایی کرده و برای محرومیت‌زدایی از این مناطق در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه هزینه شد و امسال نیز این بودجه دو برابر شده است.

نایب رئیس شورای شهر قم ادامه داد: تشکیل کمیته کمک به مساجد و مراکز فرهنگی نیز در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد شکل‌گرفته و هرسال از ۵ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان به مساجد کمک خواهد کرد.

وی، توسعه منطقه جمکران را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: در راستای توسعه منطقه زمینی به مساحت ۲/۱ هکتار کنار بوستان نیایش به این بوستان الحاق خواهد شد و چنانچه زمینی برای ساخت مجموعه ورزشی باشد سرمایه‌گذار برای آن وجود دارد.

طلایی در پایان تأکید کرد: توسعه منطقه جمکران یکی از اولویت‌های ما در شوراست و امیدواریم با همکاری تولیت در کمترین زمان به این مهم دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.