سیما و منظر شهر قم باید فرهنگی شود

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌هایی که وظایف خود در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی را انجام ندهند تنبیه می‌شوند، گفت: سیما و منظر شهر قم باید از نظر فرهنگی تغییر کند و انتظار از شهرداری در این زمینه زیاد است و باید اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیما و منظر شهر قم باید فرهنگی شود
شناسه : 77366 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد آقامیری در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: زحمات بسیاری در قرارگاه ۱۹ دی کشیده شده و اقدامات کاربردی در حوزه مسائل فرهنگی صورت گرفته است، اما کافی نیست.

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌هایی که وظایف خود در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی را انجام ندهند تنبیه می‌شوند، عنوان کرد: در مباحث فرهنگی نباید فقط بودجه لحاظ شود؛ بلکه باید تا حدی که ممکن است اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه بایستی بستر و زمینه ایجاد ناهنجاری در سطح استان جمع شود، افزود: انتهای جامعه بی‌حجاب، رسیدن به جامعه سکولار است و امروز دشمن قم را مورد هجوم فرهنگی قرار داده، زیرا اینجا خاستگاه انقلاب و شهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها است.

آقامیری با بیان اینکه قدردان زحمات و تلاش‌های شهرداری قم هستیم؛ گفت: سیما و منظر شهر قم باید از نظر فرهنگی تغییر کند و انتظار از شهرداری در این زمینه زیاد است و باید اتفاقات جدیدی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار و ۹۰ شهید در استان قم داریم که ضروری است اهداف و آرمان‌های شهدا در دید و دسترس مردم باشد و سطح شهر مزین به نام، تصویر و پیام شهدا شود.

آقامیری بیان کرد: کار فرهنگی مثل کار توسعه می‌ماند و توسعه‌یافتگی برای کشور راه یک‌شبه نیست؛ ما الحمدالله با هدایت امامین انقلاب در حوزه فرهنگی به توسعه‌یافتگی می‌رسیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و اثرگذاری آن در گرو کار مستمر و بدون تعطیلی‌ است و استمرار در فعالیت‌های فرهنگی باعث نتیجه بخشی می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.