توجه به فرهنگ عمومی عامل توسعه همه جانبه شهر است

رئیس شورای شهر قم با اشاره به آمادگی مدیریت شهری در زمینه همکاری با همه نهادها در جهت توسعه فرهنگ عمومی، گفت: ارتقای فرهنگ عمومی، گام نخست توسعه و ارتقای فرهنگ یک شهر و کشور است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به فرهنگ عمومی عامل توسعه همه جانبه شهر است
شناسه : 77346 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در یکصد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، توجه به حوزه فرهنگ عمومی را یکی از مهم‌ترین مسائل روز دانست و تأکید کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی نه‌تنها در خود بخش فرهنگ بلکه در حوزه شهری، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار بوده و گام نخست توسعه ارتقاء فرهنگ عمومی یک شهر و کشور است.

وی در ادامه با توجه به حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم در صحن علنی شورای شهر تأکید کرد: هرچقدر در بخش پیشگیری هزینه کنیم چندین برابر آن را از جامعه دریافت خواهیم کرد و جامعه سالم نتیجه ارائه آموزش‌های کاربردی و به‌موقع است.

رئیس شورای شهر قم، تلاش دشمن در فروپاشی نهاد خانواده را یادآور شد و گفت: مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم است تا آسیب‌های اجتماعی در شهر قم کاهش پیدا کند.

وی خواستار استفاده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم از ظرفیت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شد و گفت: تلاش می‌کنیم بستر لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره را برای این نهاد فراهم کنیم و باید سهم فرهنگ و آموزش را در بودجه ۱۴۰۳ افزایش دهیم.

محرری در پایان تأکید کرد: امروز پیشگیری باید مقدم بر هر اقدام دیگری در جامعه قرار بگیرد زیرا با توجه به این مقوله می‌توانیم آینده شهر قم را تضمین کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.