کاهش سرعت در محورهای حادثه‌خیز قم اجرایی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش سرعت در محورهای پرحادثه خبر داد و گفت: دوربین‌های ثبت تخلف در بلوار غدیر از دو هفته گذشته اعمال قانون می‌کند، دوربین‌های بلوار حاج خداکرم و ۱۰ سامانه ثبت تخلف در پردیسان نیز به‌زودی راه‌اندازی شده و اعمال قانون می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش سرعت در محورهای حادثه‌خیز قم اجرایی می‌شود
شناسه : 77343 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در یکصد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، آمار تصادفات شهر قم را نگران‌کننده دانست و اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری کاهش تصادفات و ایمن‌سازی شهر برای عابران پیاده است.

وی از کاهش سرعت در محورهای پرحادثه خبر داد و افزود: کاهش سرعت در محورهای پر حادثه در دستور کار قرارگرفته و دوربین‌های ثبت تخلف در بلوار غدیر از دو هفته گذشته اعمال قانون می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: دوربین‌های بلوار حاج خداکرم و ۱۰ سامانه ثبت تخلف در پردیسان نیز به‌زودی راه‌اندازی شده و اعمال قانون می‌کند.

وی تأکید کرد: به‌زودی ثبت سایر تخلفات ساکن نیز عملیاتی شده و جریان ترافیک به سمت آرام‌سازی مدیریت می‌شود.

خانه‌زاد یزدی در ادامه به رفع نقاط حادثه‌خیز نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی معابر به‌صورت منطقه‌ای در حال اجرا است و ایمن‌سازی عبور عرضی عابران پیاده نیز در دستور کار قرارگرفته است.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده در سال جاری خبر داد و بیان کرد: نخستین جلسه فرهنگ ترافیک بعد سال‌ها برگزار شد و رایزنی‌های لازم با دانشگاه علمی کاربردی انجام‌شده تا کلاس‌های آموزشی برای رانندگان متخلف برگزار شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در پایان به آمار بالای تصادفات موتورسیکلت در شهر قم اشاره و خاطرنشان کرد: برای کاهش تصادفات موتورسیکلت و شناسایی علل آن‌یک قرارداد مشاوره‌ای برای مطالعات کاهش تصادفات موتوری بسته‌شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.