در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

دوره آموزش فیلمسازی در قم برگزار می‌شود

مدیر انجمن سینمای جوانان قم از تمدید فرصت ثبت‌نام در دوره «۷ ماهه آموزش فیلمسازی» تا روز پنجشنبه ۱۸ آبان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی شامل دروس عکاسی، آشنایی با سینما، فیلمنامه، فیلمبرداری، کارگردانی، صدا و تدوین و چند کارگاه فیلمسازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوره آموزش فیلمسازی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 77237 | انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷   پرینت

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با بیان اینکه انجمن سینمای جوان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور شناخته می‌شود، گفت: ثبت‌نام دوره جدید آموزش فیلمسازی تا روز پنجشنبه ۱۸ آبان ادامه دارد و علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوان در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی یا به صورت تماس تلفنی برای شرکت در آزمون و نام‌نویسی در دوره فیلمسازی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام در آزمون دوره فیلمسازی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: شرکت در آزمون هیچ محدودیتی ندارد و علاقه‌مندان به سینما  می‌توانند در آزمون جامع که صبح روز جمعه ۱۹ آبان در دفتر انجمن برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: تمامی داوطلبانی که در آزمون شرکت می‌کنند برای مصاحبه حضوری نیز دعوت خواهند شد داوطلبانی که مجموع امتیازات و نمرات لازم را کسب کنند، در دوره فیلمسازی حضور خواهند داشت.

ابوذر در خصوص کارگاه‌های پیش‌بینی شده برای آموزش فیلمسازی نیز عنوان کرد: دوره فیلمسازی سینمای جوان در سه گام و در قالب «کارگاه تجربه اول»، «عکاسی»، «آشنایی با سینما»، «کارگردانی»، «فیلمبرداری»، «کارگاه ایده تا فیلمنامه»، «نشست فیلم کوتاه و گفت‌وگو»، «تدوین»، «صدابرداری»، «کارگاه تدوین و صداگذاری»، «کارگاه فیلمسازی مستند»، «کارگاه فیلمسازی داستانی» و «کارگاه فیلمسازی تجربه» به مدت ۷ ماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از استادان حاضر در این دوره فیلمسازی می‌توان به آقایان علی بیطرفان، سعید نجاتی، داود جلیلی، سعید ایلانلو، سید حمیدرضا منتظری، جلال رحیمی، بهادر مظاهری، مصطفی کوچکی، میلاد محمدی، محمد حسین نظری حائل و سرکار خانم مهدیه غلامحسینی اشاره کرد.

به گفته مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم، اهدای گواهینامه معتبر، ارائه تجهیزات رایگان فیلمسازی، برگزاری دوره‌های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان، برگزاری جلسات نمایش فیلم، فیلمنامه و نشست فرهنگی از جمله امتیازات و مزایای حضور در این دوره فیلمسازی به شمار می‌رود.

ابوذر افزود: هنرجویان بعد از پایان دوره موظف هستند که یک فیلم را به‌صورت مستقل تولید کنند و در این مسیر یک استاد راهنما، با هر هنرجو همراه خواهد شد تا در بازه زمانی حداکثر دو ماه، فیلم کوتاه پایان دوره خود را بسازد.

خاطرنشان می‌شود علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۵۲۴۱۱۹ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.