آغاز اکران «جنگل پرتقال» در قم

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان به روی پرده پردیس سینمایی «بازار شهر» قم رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز اکران «جنگل پرتقال» در قم
شناسه : 77142 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهمن‌ماه سال گذشته بود که «جنگل پرتقال» ساخته آرمان خوانساریان در جریان اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر مهمان سینماهای بازار شهر، ونوس و تربیت شد و علاقه‌مندان به هنر هفتم در سه سانس به تماشای این فیلم نشستند.

حالا اکران این فیلم همزمان با سراسر کشور در قم نیز آغاز شده و یک بار دیگر فرصت تماشای این فیلم برای علاقه‌مندان به سینما فراهم شده و کسانی که امکان تماشای این فیلم را در جشنواره فجر نداشتند، می‌توانند این فیلم را به روی پرده ببینند.

آغاز اکران «جنگل پرتقال» در قم

در کارنامه سینمایی خوانساریان که از فیلمسازان جوان و دهه هفتادی سینمای ایران است، ساخت فیلم‌های کوتاه «سایه فیل» و «سبز کله غازی» دیده می‌شود و علاوه بر جوایز متعدد خارجی، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کوتاه تهران را در ویترین افتخاراتش دارد.

خوانساریان در حالی که چهار سال قبل «ابر بارانش گرفته» را برای مجید برزگر نوشت و او کارگردانی کرد، بالاخره سال قبل خودش آستین‌ها را بالا زد و با «جنگل پرتقال» نخستین فیلم بلندش را ساخت و یکی از فیلم‌اولی‌های جشنواره چهل‌ویکم بود.

«جنگل پرتقال» قصه یکی از دانش آموختگان دهه شصتی دانشگاه تنکابن را روایت می‌کند که پس از ۱۵ سال به محل تحصیل خود بازگشته و علاوه بر مواجه‌شدن به گذشته خود با دانشجویان نسل جدید نیز برخورد می‌کند.

آغاز اکران «جنگل پرتقال» در قم

در این فیلم که با حمایت باشگاه فیلم‌اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است، میر سعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی نقش‌آفرینی می‌کنند.

اکران این فیلم در حال حاضر به صورت تک سانس در پردیس سینمایی «بازار شهر» آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در سانس ۲۱:۳۰ به تماشای این فیلم بنشینند.

مخاطبان سینما می‌توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات زمان اکران «جنگل پرتقال » در روزهای آتی به سایت سینما تیکت مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.