برای خدمت‌رسانی به نیازمندان قمی در کنار کمیته امداد هستیم

شهردار قم با قدردانی از خدمات کمیته امداد قم به محرومان، از آمادگی مجموعه شهرداری برای خدمت‌رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برای خدمت‌رسانی به نیازمندان قمی در کنار کمیته امداد هستیم
شناسه : 77135 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید مرتضی سقائیان‌نژاد ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد استان قم به محرومان گفت: مجموعه شهرداری قم آمادگی دارد در کنار نهاد کمیته امداد، بیشتر از گذشته به ایتام و نیازمندان این شهر رسیدگی کند.

وی، خدمت در کمیته امداد را توفیق و افتخار بزرگی عنوان و اظهار امیدواری کرد که خداوند برکات خود را بیش از پیش بر امدادگران این نهاد مقدس نازل کند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان باعث شده که مردم در شرایط خاص و بحران‌ها با جدیت بیشتر به میدان بیایند تأکید کرد: با توکل بر خدا و با همان اعتقاداتی که در هشت سال دفاع مقدس داشتیم، همین مردم معجزاتی خلق خواهند کرد که دشمنان را در نقشه‌ها و توطئه‌هایشان ناکام خواهند گذاشت.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه، گفت: مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت، نشان دادند که با صبر و استقامت و اقتدار می‌توان در مقابل دشمنان ظالم دنیا ایستادگی کرد و پیروز شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمدطه مِهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گزارشی از وضعیت مددجویان این نهاد و خدمات ارائه شده به آنها را ارائه کرد و خواستار همراهی بیشتر مجموعه شهرداری قم در خدمت‌رسانی به نیازمندان شد.

وی با معرفی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و قرض ماندگار افزود: برای تحقق اهداف معنوی و خداپسندانه این دو طرح، مدیران و کارکنان شهرداری می‌توانند کمک شایانی به کمیته امداد استان قم داشته باشند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.