لزوم همراهی وزارت کشور در تأمین واگن متروی قم

رئیس شورای شهر قم با اشاره به تأخیر در تأمین رام‌های مورد نیاز خط A مترو، گفت: از سنوات گذشته تأمین این رام‌ها در قراردادهای وزارت کشور پیش‌بینی شده و به دلایلی در وزارت کشور با تأخیر همراه شده است، با این حال شهرداری قم با مجوز شورای شهر و به موازات قرارداد وزارت کشور، مستقلاً نیز در جهت تأمین این رام‌ها عقد پیمان کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم همراهی وزارت کشور در تأمین واگن متروی قم
شناسه : 77109 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، محسن محرری در یکصدوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به موضوع تأمین واگن مترو اشاره کرد و گفت: با توجه به آخرین بازدید وضعیت مترو قم در خط A همه شرایط فنی و مدیریتی برای بهره برداری آماده است و پست ۶۳ برق نیز بازدید شد و شرایط فنی وبرقی مترو تأمین شده و پله برقی‌ها راه‌اندازی شده است.

محرری تأکید کرد: فاز اول از خطA مترو با دو ایستگاه کشاورز و شهید مطهری تست گرم است و تنها منتظر تأمین واگن هستیم و در بازدیدهای اخیر بر این امر تأکید شده و دولت و مجموعه وزارت کشور حامی قم بوده اما مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم مشکلات و چالش‌ها را حل کرده و واگن مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با اشاره به تأخیر در تأمین رام‌های مورد نیاز خط A مترو، گفت: از سنوات گذشته تامین این رام‌ها در قراردادهای کشور پیش‌بینی شده بوده و به دلایلی این تأمین در وزارت کشور با تأخیر همراه بوده است، اما شهرداری قم با مجوز شورای شهر و به موازات قرارداد وزارت کشور، مستقلاً نیز در جهت تأمین این رام‌ها عقد پیمان کرده است.

وی از برگزاری جلسه‌ای در وزارت کشور در هفته آینده خبر داد و بیان کرد: در جلسه آینده وزارت کشور امیدواریم تکلیف واگن مورد نیاز شهر قم روشن شود و بتوانیم این مسئله را حل کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.