نیازسنجی ۱۰۰ عنوان کاری در شهرداری قم

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: نیازسنجی شهرداری با ۱۰۰ عنوان در معاونت‌های مختلف انجام می‌شود و اولویت انجام ۵۰ مورد در دستور کار برای سال جاری قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نیازسنجی ۱۰۰ عنوان کاری در شهرداری قم
شناسه : 77101 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد مداحی‌ هرندی با بیان اینکه مطالعات در خصوص افزایش کیفیت کود کمپوست حاصل از پسماند انجام شده است که با همراهی سازمان پسماند، مطالبات آن را پیگیری کرده‌ایم و به عقد قرارداد رسیده است، اظهار داشت: مشاور فعالیت خود را از اواسط سال آغاز می‌کند و این پروژه فواید خوبی برای شهرداری خواهد داشت.

وی افزود: جلسات متعددی برای نیازسنجی و اولویت‌بندی در حوزه‌های مختلف انجام و در این زمینه کارگروه تخصصی با حضور معاونان و صاحب‌نظران تشکیل می‌شود تا با همراهی شرکت‌های مشاور، پژوهشگران و صاحب‌نظران، نیازسنجی انجام شود.

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نیازسنجی شهرداری با ۱۰۰ عنوان در معاونت‌های مختلف انجام می‌شود و اولویت انجام ۵۰ مورد در دستور کار برای سال جاری قرار دارد، قرارداد سه میلیارد تومانی برای ۴۸ عنوان خاص فراخوان شده است و انتخاب مشاور پس از انجام فرایند انجام می‌شود.

مداحی‌ هرندی با اشاره به پروژه گردآوری و تهیه تاریخچه شهرداری ادامه داد: در این طرح مستنداتی در خصوص شهرداری از کتابخانه ملی و مراکز مربوطه گردآوری می‌شود و فرد آن‌ها را فهرست‌بندی و جمع‌بندی می‌کند، فرایند این طرح آغاز شده و پروژه یک‌ساله است.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری برون‌سپاری شده است، تصریح کرد: بررسی‌های لازم به‌منظور برون‌سپاری خدمات انجام و آسیب‌های این حوزه شناسایی می‌شود تا نقاط قوت و ضعف را مشخص و تبدیل به فرصت کنیم.

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم تأکید کرد: پروژه‌های آسیب‌شناسی پیاده‌راه‌ها که در معاونت حمل‌ونقل مطرح شده در دستور کار است تا وضعیت پیاده‌راه‌ها در مقایسه با دنیا بررسی و تجربه‌های موفق آن‌ها در طرح جامع برای احداث پیاده‌راه اعمال شود.

مداحی‌ هرندی گفت: پروژه دیگر طرح جامع سیما و منظر شهر است که به درخواست سازمان سیما و منظر انجام می‌شود تا تکلیف شهرداری با سیما و منظر معابر، خیابان‌ها و سایر نقاط روشن و رویکردها و ضوابط تدوین شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.