بازدید مدیران شهری از پست برق اختصاصی متروی قم

جمعی از مدیران شهری مشهد، قم و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور از پست برق ۶۳ کیلوولت متروی قم بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مدیران شهری از پست برق اختصاصی متروی قم
شناسه : 76879 | انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در ادامه پیگیری پروژه مترو قم با حضور انوشه معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهرداران قم و مشهد، روئسای شوراهای شهرهای قم و مشهد، مدیران عامل سازمان قطار شهری قم و مشهد، معاونان شهردار قم و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بازدیدی از پست برق اختصاصی پروژه مترو انجام شد.

گفتنی است در این بازدید آخرین وضعیت پست برق اختصاصی ۶۳ کیلو ولت متروی قم و نحوه تأمین و توزیع برق موردنیاز این پروژه به بررسی رسید.

همچنین در این بازدید گزارشی از روند برق‌رسانی به پروژه از طریق دو پست برق شهر قم موردبحث قرار گرفت و تمهیدات فنی موردنیاز جهت تأمین برق فاز نخست خط یک مترو قم به‌صورت کامل تشریح شد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در حاشیه این بازدید در پاسخ به پرسشی در خصوص تک پست بودن متروی قم و احتمال قطعی برق، اظهار کرد: برای جلوگیری از این مشکل طی قراردادی که با شرکت برق منطقه‌ای منعقدشده است مقرر گردیده در صورت لزوم از فیدرهای برق منطقه‌ای برای رینگ و برق ایمن استفاده شود.

در ادامه نیز مهدی آرمیون مدیر عملیات سازمان قطار شهری قم با اشاره به اینکه این پست کاملاً اختصاصی است، اظهار کرد: در این پست دو ترانس ۶۳ مجزا خریداری و استفاده‌شده است.

وی با بیان اینکه این پست GIS سازمان قطار شهری نیازمند تعمیرات و نگهداری خاصی نیست، مطرح کرد: از این پست ۶.۸ کیلومتر کابل‌کشی تا پست دیگر پروژه انجام‌شده است.

مدیر عملیات سازمان قطار شهری قم اضافه کرد: در این پست دو ترانس با ظرفیت ۵۰ درصد فعال هستند و اگر یکی از ترانس‌ها از دسترس خارج شود، ترانس دیگر می‌تواند با ظرفیت ۱۰۰ درصدی وارد مدار شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.