تحقق ۱۰۱ میلیارد تومانی بودجه ملی و استانی شهرداری قم

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم گفت: اعتبارات استانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه امکان هزینه‌کرد وجود داشت، ۱۰۱ میلیارد تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۱۰۱ میلیارد تومانی بودجه ملی و استانی شهرداری قم
شناسه : 76740 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا درودگر با با اشاره به اعتبارات ملی و استانی شهرداری قم در سال مالی ۱۴۰۱، اظهار کرد: کل اعتبارات ذی‌حسابی در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه دوره متمم برای هزینه آن است، صد میلیارد تومان است.

وی، میزان اعتبارات ملی را ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دانست و افزود: بقیه یک صد میلیارد تومان اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوده است.

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم، پروژه‌های استانی را نام برد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های استانی شامل خرید قیر، احداث پارک کوهستانی در بوستان هزار هکتاری، خرید دوربین امنیتی و خرید خودروی برقی برای پیاده راه‌های اطراف حرم است.

درودگر اضافه کرد: ۲ میلیارد تومان هزینه خرید ماشین برقی، ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تسویه دیون و یک میلیارد تومان برای تأمین دوربین امنیتی هزینه شده است.

وی، اعتبارات مربوط به سال ۱۴۰۲ در قم را نیز مورد بررسی قرار داد و تأکید کرد: اعتباراتی که در قانون بودجه برای قم در نظر گرفته شده ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای قطار شهری است که اعتبار ملی بوده و از ابتدای مهرماه فعالیت آن آغاز شده و اعتبار استانی نیز ۲ میلیارد تومان برای احداث پارک کوهستان است.

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم گفت: ۱۰۱ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شده است و کامل در بخش‌های مورد نظر هزینه شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.