مدیران شهری از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کنند

عضو انجمن علمی منظر ایران گفت: مدیران فضای سبز شهری حتما ًاز ظرفیت دانشگاه‌ها و اتاق فکرها در این زمینه استفاده کنند تا هم باعث موفقیت مدیران در کار و هم رشد توسعه فضای سبز شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیران شهری از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کنند
شناسه : 76275 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا طاهری امروز در حاشیه نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای حاشیه کویر، اظهار کرد: بعد از مدت زمانی که از همایش کاشان که مشابه این همایش بود، می‌گذشت نیاز بود که این همایش برگزار شود، البته این همایش نسبت به همایش قبلی مقالات بیشتری را دریافت کرده و استقبال بهتری از آن شده است.

وی افزود: مقالات حاضر در همایش کیفیت خوبی دارند و اجرای مواردی که در آنها مطرح شده می‌تواند بسیار راهگشا باشد و مشکلاتی که در حوزه منظر شهری و فضای سبز خصوصاً در بحث کم آبی وجود دارد را حل کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در خصوص اهمیت توسعه فضای سبز قم بیان کرد: قم پایتخت جهان تشیع بوده و دانشجویان زیادی از کشورهای خارجی در آن حضور دارند، لذا ویترین جمهوری اسلامی است و توسعه فضای سبز در آن می‌تواند نمایش خوبی از کشور باشد و برای اتباع و مسافران نیز مطلوب واقع شده و خاطرات خوبی را برای آنها ثبت کند.

وی گفت: روند توسعه فضای سبز در شهرداری قم روند رو به رشدی و قابل تقدیری است و امیدواریم در آینده شاهد رشد بیشتر کمی و کیفی فضای سبز باشیم.

طاهری در ارتباط با استاندارهای فضای سبز تصریح کرد: هنوز برای توسعه و میزان فضای سبز استاندارد واحدی وجود ندارد و متولیان در حال کار روی این موضوع هستند.

وی در پایان عنوان کرد: مدیران فضای سبز شهری حتما ًاز ظرفیت دانشگاه‌ها و اتاق فکرها در این زمینه استفاده کنند تا هم باعث موفقیت مدیران در کار و هم رشد توسعه فضای سبز شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.