آمادگی شهرداری برای کنترل آب‌های سطحی در قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای کنترل و هدایت آب‌های سطحی گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات ایمنی در مناطق هشت‌گانه شهر قم در آستانه فصل بارش بررسی و رفع نقص می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری برای کنترل آب‌های سطحی در قم
شناسه : 76226 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه شورای خدمات شهری شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا اظهار کرد: امسال وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران با ابلاغ چندباره اعلام کرده‌اند که بارندگی در پاییز و زمستان سال جاری احتمالاً سیل‌آسا و خارج از حد نرمال است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیران و معاونان مناطق شهری در خصوص انجام درست مسائل خدمات شهری با هم‌افزایی و همکاری به مسائل رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در خصوص بارندگی‌ها، تصریح کرد: هر منطقه باید بر اساس برنامه‌ای که تنظیم کرده معضلات و مشکلات منطقه را با محوریت شهردار منطقه، معاونان و مسئولان نواحی، ناظران، عوامل فنی و خدمات، ترافیک و فضای سبز شناسایی و رفع کند و در بخش مدیریت منابع انسانی شرح وظایف افراد را تبیین و ابلاغ کنند.

اصفهانیان‌مقدم از مدیران مناطق شهری خواست تا تجهیزات، امکانات و ادوات مناطق را بازنگری کنند و افزود: مشکلات ماشین‌آلات، مکنده‌ها و پمپ‌ها را رفع کنید و لوازم و تجهیزات موردنیاز را در چند روز آتی خریداری و در دستور کار قرار دهید.

وی اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های دفع، کنترل و هدایت آب‌های سطحی شده و پروژه‌های منطقه یک خیابان محتشم، منطقه دو خیابان جمهوری و در منطقه سه خیابان شهید بافقی به پایان رسیده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.