ارسال بیش از ۱۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از ارسال بیش از ۱۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال بیش از ۱۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر
شناسه : 76224 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای توسعه فضای سبز در شهر قم اظهار کرد: تلاشی که در سال‌های اخیر انجام دادیم تلاش داشتیم با نگاه علمی و پژوهشی انجام‌شده و بر همین مبنا چندین طرح پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه شناسایی گونه‌های سازگار با اقلیم قم و… انجام شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی با بیان اینکه با همین نگاه علمی، تصمیم به برگزاری همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر گرفته شد گفت: قم در حال حاضر مسئولیت دبیرخانه کمیته سیما و منظر مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور را بر عهده دارد و با مشورتی که انجام شد، مشخص شد که بسیاری از شهرهای کشور درگیر همین مساله اقلیم و کویری بودن و گونه‌های سازگار هستند و به لزوم برگزاری این همایش علمی رسیدیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: این همایش قرار بود خردادماه انجام شود که به دلیل گرمای شدید هوا در قم و تأخیری که در روند فراخوان صورت گرفت، برگزاری آن را به مهرماه موکول کردیم و علاوه بر حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه فضای سبز نیز شرکت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: روئسای سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرهای مختلف نیز با دعوتی که به‌صورت ملی انجام‌شده در این همایش حضور خواهند داشت.

جوادیان از ارسال بیش از ۱۶۰ مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه این همایش خبر داد و افزود: پایگاه علمی و استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، جهاد دانشگاهی، سیویلیکا، انجمن علمی منظر ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران، دانشگاه‌های تهران، قم و صنعتی اصفهان و… ازجمله حامیان برگزاری این همایش هستند که ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.