بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای توسعه فضای سبز قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امسال بودجه فضای سبز غیر از تملکات حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است، گفت: از سال ۱۳۹۴ یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهرها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای توسعه فضای سبز قم
شناسه : 76174 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان امروز در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای کویری که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: هماهنگی و هم‌سویی دستگاه‌های اجرایی شهرداری قم با مرکز تحقیقات اتفاق مبارکی است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای سبز شهری طرح‌های مختلفی را با مرکز تحقیقات پیش می‌بریم، افزود: اساتیدی که در دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقات هستند ظرفیت بسیار مطلوبی هستند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه زمانی در شهر قم اعلام می‌شد هیچ گونه گیاهی‌ای سازگار نیست، خاطرنشان کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۴ یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهرها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار قم در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشتند، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مسیر همراه بودند.

جوادیان با بیان اینکه امسال بودجه فضای سبز غیر از تملکات حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مدیران استان، استانداری، دستگاه قضائی، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.