تحویل ۲۹ دستگاه ون به شهرداری قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اختصاص ۵۰ دستگاه ون وانا توسط وزارت کشور به شهر قم خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۲۹ دستگاه که از تولیدات داخلی کشور است، تحویل شهرداری شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحویل ۲۹ دستگاه ون به شهرداری قم
شناسه : 76145 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و زائرین حرم فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و نیز توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون تعداد ۲۹ دستگاه ون که از تولیدات داخلی کشور است، تحویل شهرداری قم شده است.

وی بااشاره به اینکه در آینده نزدیک دستورالعمل نحوه استفاده از آنها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ خواهد شد گفت: بر اساس این دستورالعمل این ون‌ها در حمل و نقل عمومی شهر قم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: تاکسی‌های ون جدید در کاربری‌های مختلف و به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل درون شهری برای انجام سرویس مدارس، تاکسی گردشگری و همچنین ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی به کار گیری خواهند شد.

وی ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در حال بررسی است تا در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم و به منظور کمک به تردد دانش آموزان با شرایط خاص، با استفاده از این ون‌ها سرویس مدارس استثنایی را به صورت رایگان تامین کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.