همکاری شهرداری قم و نیروی انتظامی برای حل بحران‌های شهری

شهردار قم گفت: ماهیت کار نیروی انتظامی بحران‌ستیزی است و در بحران‌های شهری همچون حل مشکل سد معبر، پایش تصویری، شناخت نقاط کور شهری، جرم و جنایت و تخریب املاکی که در مسیر پروژه قرار می‌گیرد، شهرداری و نیروی انتظامی با یکدیگر همکاری دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همکاری شهرداری قم و نیروی انتظامی برای حل بحران‌های شهری
شناسه : 75909 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌‌نژاد با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی در حراست و صیانت از شهر، برقراری نظم و اجرای عدل به‌صورت مکمل همکاری می‌کنند، گفت: آسایش و آرامش شهر در سایه زحمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی است و زمینه توسعه و پیشرفت شهر را نیز فراهم می‌کند.

شهردار قم با توجه به تعریف شهر ایده ال در نظریه‌های جامعه‌شناسی خاطرنشان کرد: شهر ایده آل، شهری است که در آن آسایش، نظم و عدالت پابرجا باشد و این امر با اتحاد سه ارگان شهرداری، نیروی انتظامی و دادگستری محقق می‌شود. 

سقائیان‌نژاد با اشاره به تعاملات مشترک شهرداری و نیروی راهور تصریح کرد: از زمانی که ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه تصویب و اجرا شد، شهرداری و نیروی راهور در مباحث مختلفی از جمله ترافیک، اصلاح هندسی، المان‌های شهری، هوشمند کردن چهارراه‌ها، خط‌کشی معابر‎، تشخیص حوادث حمل‌ونقل و با همکاری در تمام ایام سال و مناسبت‌ها همچون نیمه شعبان و ماه محرم تعامل تنگاتنگی دارند. 

وی گفت: ماهیت کار نیروی انتظامی بحران‌ستیزی است و در بحران‌های شهری همچون حل مشکل سد معابر، پایش تصویری، شناخت نقاط کور شهری، جرم و جنایت و تخریب املاکی که در مسیر پروژه قرار می‌گیرند، شهرداری و نیروی انتظامی با یکدیگر همکاری دارند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.