قم در نظافت و زیبایی در بین کلان شهرهای کشور شاخص است

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه شهر قم در حوزه نظافت و رفت‌وروب یکی از شهرهای دارای امتیاز کشور بوده و رفت‌وروب به‌صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: این امتیاز شاخص با زحمات پاکبانان عزیز کسب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم در نظافت و زیبایی در بین کلان شهرهای کشور شاخص است
شناسه : 75876 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در دیدار با استاندار قم، اعضای شورای ششم را معرفی کرد و افزود: ۱۳ نماینده مردم با تخصص‌های متناسب با کرسی‌های پیش‌بینی‌شده در ۷ کمیسیون مشغول بوده و بیش از ۳۸۸ خدمت را در حوزه مدیریت شهری را رهبری و نظارت می‌کنند.

رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: شورای شهر قم یکی از سالم‌ترین شوراهای کشور بوده و هیچ حاشیه‌ای اقتصادی و سیاسی نداشته و با تمام قدرت در خدمت مردم و شهر بوده و وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی در ادامه گزارشی از کمیسیون‌های تخصصی شورا ارائه داد و بیان کرد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در دوره ششم تشکیل‌شده و درروند تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت تخصصی بسیار تأثیرگذار است.

محرری ادامه داد: کمیسیون‌ها با توجه به نیازهای خود مشاورانی دارند که به‌صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت در خدمت کمیسیون‌ها بوده تا وظیفه نظارت شوراها به‌صورت جامع انجام شود و با حضور در کمیته‌های تخصصی شهرداری در کنار اعضا حضور دارند.

وی همچنین یادآوری کرد: اعضای شورا به‌عنوان ناظر در مناطق شهرداری نیز حضور دارند و در هیئت‌مدیره تمام سازمان‌ها بر روند اجرای مصوبات شورا نظارت دارند و تا امروز در شورای ششم ۱۰۵ جلسه رسمی با بیش از ۷۰۰ مصوبه نیز تشکیل‌شده است.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: امروز شهر قم در حوزه نظافت و رفت‌وروب یکی از شهرهای دارای امتیاز کشور بوده و رفت‌وروب به‌صورت روزانه انجام می‌شود و حقوق کارگران پیمانکار نیز هم‌زمان با پرسنل شهرداری و به‌روز پرداخت می‌شود.

وی در پایان ابراز کرد: در بسیاری از شهر رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله به‌صورت یک روز در میان انجام می‌شود اما در شهر قم باوجود هزینه‌های سنگین آن به‌صورت روزانه انجام‌شده و باوجود برگزاری مناسبت‌های مختلف امروز جزء یکی از شهرهای تمیز کشور است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.