افزایش ۲۷ درصدی مسافران ناوگان اتوبوس‌رانی در قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در ۱۰ روز نخست مهرماه تعداد مسافرین استفاده‌کننده از اتوبوس درون‌شهری ۲۷ درصد افزایش داشته است، گفت: همچنین تعداد ناوگان این سازمان جهت رفاه حال همشهریان نیز از اول مهر، ۳۶ درصد اضافه‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۲۷ درصدی مسافران ناوگان اتوبوس‌رانی در قم
شناسه : 75852 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهری همزمان با بازگشایی مدارس اظهار داشت: پیش از آغاز مهرماه، کارگروهی جهت بازرسی و نظارت ویژه ‌بر ناوگان در آغاز سال تحصیلی جدید تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی فرهنگی و آراستگی ظاهری بهتر ناوگان هم‌زمان با اول مهر اجرایی شد، ابراز کرد: اقدامات سرویس دوره‌ای و معاینات فنی ناوگان و تعویض بنرها و نظافت و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس نیز همزمان با بازگشایی مدارس انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: جهت ارائه خدمت بهتر کاهش سرفاصله خطوط در ساعات پیک صبح ظهر و عصر نیز صورت گرفت تا بتوانیم سرویس‌دهی بهتری به شهروندان، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و… داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در ۱۰ روز نخست مهرماه تعداد مسافران استفاده‌کننده از اتوبوس درون‌شهری ۲۷ درصد افزایش داشته است، گفت: همچنین تعداد ناوگان این سازمان جهت رفاه حال همشهریان نیز از اول مهر۳۶ درصد اضافه‌شده است.

نیک خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوس‌رانی پیشرو در ارائه خدمت شایسته حمل‌ونقل عمومی شهر بوده و در تلاش است که بتواند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.