برقراری ۳۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در شهریورماه

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، 34 هزار و 784 تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برقراری ۳۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در شهریورماه
شناسه : 75819 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ در شهریورماه اظهار داشت: از ۳۴ هزار و ۷۸۴ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواست موضوع گروهی، نظافت با دو هزار و ۵۰۰ تماس بوده که بیشترین درخواست برای منطقه ۶ گزارش‌شده است.

وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمع‌آوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارش‌شده بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: گروه موضوعات آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوس‌رانی، انهار، زیباسازی، جمع‌آوری و نصب، شست‌وشو، ساخت‌وساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیب‌های اجتماعی نیز به ترتیب از تماس‌های تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه سال جاری است.

کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشت‌گانه به شهروندان، تأکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به پیام‌های شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: در میان سازمان‌های تابعه شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستان‌ها با عملکرد ۱۰۰ درصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجای گذاشته‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.